Чтобы получить консультации, люди, позвонившие в Единый информационный центр, перейдут в следующее меню:
Кнопка 1 - Консультации в области налогового законодательства В котором будут следующие разделы:
Информация о подоходном налоге;
Информация о налоге на добавленную стоимость и акцизах;
Информация о налогах, местных сборах и предпринимательском патенте;
Прочие вопросы.
Кнопка 2 - Техническая поддержка
Кнопка 3 - Сообщить о случаях нарушения налогового законодательства
Кнопка 4 - Сообщить о конфликтных ситуациях или коррупции со стороны сотрудников налоговой службы
Кнопка 5 - Проверка акцизных марок
Новости
Conectarea la serviciul „Declaraţie electronică” se efectuează pe parcursul întregului an!
08/05/2013
Serviciul „Declaraţie electronică” a fost creat pentru a simplifica modalitatea de expediere a rapoartelor către Serviciul Fiscal de Stat, precum şi de a reduce contribuabililor timpul şi resursele necesare (cerneală, hîrtie, etc). Oportunitatea de utilizare a serviciului revine atît persoanelor juridice, care expediază prin intermediul „Declaraţiei electronice” mai multe tipuri de rapoarte, cît şi persoanelor fizice, care au posibilitatea de a transmite Declaraţiile cu privire la impozitul pe venit (CET08). În scopul asigurării comodităţii, Î.S.”Fiscservinform” – administratorul tehnico-tehnologic al sistemului informaţional al Serviciului Fiscal de Stat, oferă contribuabililor posibilitatea de conectare la serviciul „Declaraţie electronică” pe parcursul întregului an! Tuturor agenţilor economici plătitori ai T.V.A. şi persoanelor fizice, conectarea se efectuează GRATUIT! Pentru agenţii economici neplătitori ai T.V.A. conectarea se efectuează contra plată, în baza următoarelor tarife. Pentru a beneficia de oportunităţile serviciului menţionat, contribuabilii trebuie să încheie cu Î.S.”Fiscservinform” un acord de conectare, la perfectarea căruia sunt necesare următoarele ACTE: Persoanele fizice: buletinul de identitate în original şi copie; Persoanele juridice: Extrasul din Registrul de Stat al persoanelor juridice (original şi copie); Ordinul intern al întreprinderii privind persoanele responsabile de semnarea dărilor de seamă în format electronic; Copia şi originalul buletinului de identitate a persoanelor responsabile (director şi contabil); Ştampila întreprinderii. La momentul actual sunt funcţionale 3 centre de conectare, la care contribuabilii se pot adresa în dependenţă de proximitatea regiunii teritorial-administrative în care îşi desfăşoară activitatea: Centrul de Conectare din oraşul Chişinău: str. Ştefan cel Mare 162, etajul 2, biroul 220 (în incinta Ministerului Agriculturii şi Industriei Alimentare); Centrul de Conectare din oraşul Bălţi: str. Ştefan cel Mare 128, biroul 313; Centrul de Conectare din oraşul Comrat: str. Comsomolului 20, biroul 2. Pentru informaţii suplimentare privind modalitatea de conectare şi utilizare a serviciilor electronice fiscale, contactaţi Centrul de Asistenţă şi Contact a Î.S.”Fiscservinform” la numărul de telefon (022) 822-222. Foto: nalog.ru
Похожие новости
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent