IFS Râșcani: activitate în conformitate cu cerințele zilei

14/05/2015
În perioada 27-08 mai 2015 angajații IFS pe r-nul Râșcani, în scopul aducerii în cadrul legal a activităților de întreprinzător desfășurate de persoanele fizice, precum și respectarea legislației de către contribuabili,  au  continuat  controalele operative,  efectuând  12  controale fiscale, fiind stabilite următoarele încălcări: activitate ilegală –  11 cazuri,  pentru care au fost stabilite amenzi contravenționale în mărime de 6300 lei. neeliberarea bonului MCC - 1 caz, pentru care a fost stabilit amendă în mărime de 1000 lei. De asemenea, în data de 07.05.2015 angajații Direcției administrare fiscală (câte un angajat din Secția urmărirea plăților și Secția administrarea contribuabililor) au efectuat o deplasare în teritoriul administrat, în primăria or. Costești , în cadrul căreia s-a pus accent pe conformarea benevolă a contribuabililor care activează în primăria dată, și anume la următoarele capitole: achitarea salariilor în plic, corespunderea salariului minim achitat salariaților conform ultimelor modificări a legislației,  achitarea restanțelor și  neadmiterea creării acesteia, precum și ultimele modificări ale legislației fiscale  etc.   Concomitent  cu acțiunile descrise mai sus au fost efectuate  controale operative în piața or. Costești, fiind verificată legalitatea activității comercianților și întreprinse măsuri de executare silită la contribuabilii restanțieri, în rezultatul cărora au fost ridicate mijloace bănești în numerar în sumă de – 2293 lei . Totodată,  în urma acțiunilor întreprinse, mai mulți contribuabili  au  achitat restanța la bugetul publica național. Este de menționat că angajații Inspectoratului împreună cu perceptorul fiscal și inginerul cadastral ai Primăriei Costești au verificat lista gospodăriilor țărănești care nu au efectuat reînregistrarea în conformitate cu art. 36 al.2 din Legea privind gospodăriile țărănești nr. 1353 din 03.11.2000, pentru a radia aceste gospodării. Pe 30 mai IFS pe r-nul Râșcani a desfășurat o ședință de informare cu serviciile de colectare a impozitelor și taxelor locale, în cadrul căreia celor 22 de angajați prezenți  li s-a adus la cunoștință  obiectivele stabilite pentru Inspectorat, conform planului de acțiuni aprobat pentru anul 2015, care au tangență cu sarcinile lor. Totodată, perceptorii fiscali au adresat mai multe întrebări, printre care:  lichidarea gospodăriilor țărănești și dificultățile cauzate de necorespunderea datelor dintre baza de date a Oficiului Cadastral  cu SIA ,,Cadastru fiscal”.Foto: avocat-haloual.be

Похожие новости

9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent
Persoanele fizice care au obținut venit impozabil mai mare de 360 000 lei nu vor mai utiliza scutirea personală
10/10/2020
Persoanele fizice care au obținut venit impozabil mai mare de 360 000 lei nu vor mai utiliza scutirea personală
Serviciul Fiscal de Stat monitorizează corectitudinea formării prețurilor la produsele social importante
09/10/2020
Serviciul Fiscal de Stat monitorizează corectitudinea formării prețurilor la produsele social importante
Transportatorii de pasageri, mărfuri și colete, cei naționali și internaționali în vizorul Serviciului Fiscal de Stat
06/10/2020
Transportatorii de pasageri, mărfuri și colete, cei naționali și internaționali în vizorul Serviciului Fiscal de Stat
news-events