4.3.16
Ce acțiuni urmează a fi întreprinse de către Serviciul Fiscal de Stat în cazul necesității efectuării unor schimbări în certificatul de acciz?
În cazul în care subiectul impunerii cu accize preconizează să efectueze schimbări privitor la apariția unei încăperi accizate noi, care urmează a fi reflectată în certificatul de acciz, persoana responsabilă de înregistrare din cadrul Serviciului Fiscal de Stat înscrie în certificatul de acciz al subiectului impozabil data înregistrării încăperii, adresa juridică, proprietarul, cu aplicarea pe acesta a ștampilei și semnăturii șefului Direcției deservire fiscală a Serviciului Fiscal de Stat.
Dacă pe formularul certificatului de acciz nu este suficient loc pentru înregistrarea încăperii noi, se permite înregistrarea ei pe versoul certificatului.
În cazul apariției unor modificări sau completări în certificatul de acciz (cu excepția schimbării codului fiscal), condiționate de:
-reorganizarea formei organizatorico-juridice;
- schimbarea adresei juridice (inclusiv transferarea la o altă direcție de deservire fiscală a SFS);
- modificarea denumirii agentului economic;
- excluderea unui loc al încăperii de acciz, etc. certificatul de acciz eliberat anterior se retrage, acesta fiind substituit cu un certificat de acciz nou cu mențiunea „modificat în baza certificatului de acciz nr.