Potrivit prevederilor art. 290 lit. c) din Codul fiscal, subiecți ai impunerii cu taxa de plasare (amplasare) a publicității (reclamei) sunt persoanele juridice sau persoanele fizice înregistrate în calitate de întreprinzător care plasează și/sau difuzează publicitate prin intermediul mijloacelor cinematografice, video, al rețelelor telefonice, telegrafice, telex, al dispozitivelor de publicitate exterioară și al altor mijloace (cu excepția TV, a internetului, a radioului, a presei periodice, a tipăriturilor).
[modificare în Baza generalizată a practicii fiscale în temeiul modificării art. 290 lit. c) din Codul fiscal prin Legea pentru modificarea unor acte normative (ce vizează politica bugetar-fiscală și vamală) nr. 214 din 31.07.2024 (publicată în Monitorul Oficial, 2024, nr. 355-357, în vigoare 15.08.2024)]
Ordin SFS nr. 451, din 16.11.2017
Potrivit prevederilor art. 290 lit. c) din Codul fiscal, subiecți ai impunerii cu taxa de plasare a publicității sunt persoanele juridice sau persoanele fizice înregistrate în calitate de întreprinzător care plasează și/sau difuzează informații publicitare (cu excepția publicității exterioare) prin intermediul mijloacelor cinematografice, rețelelor telefonice, telegrafice, telex, mijloacelor de transport, altor mijloace (cu excepția TV, internetului, radioului, presei periodice, tipăriturilor).
[modificare în Baza generalizată a practicii fiscale în temeiul modificării art. 290 lit. c) din Codul fiscal prin Legea pentru modificarea și completarea unor acte legislative nr. 138 din 17 iunie 2016 (publicată în Monitorul Oficial, 2016, nr.184-192/401, în vigoare 01.07.2016)]