To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
1 noiembrie 2012 – ultima dată de confirmare a disponibilului
22/10/2012
Inspectoratul Fiscal Principal de Stat, atenţionează persoanele fizice care, la data de 1 ianuarie 2012, dispuneau de numerar în sumă mai mare de 1 mln. de lei despre faptul că acest disponibil trebuie să fie confirmat prin depunerea numerarului pe conturile bancare şi obţinerea extrasului care confirmă suma existentă în cont la data de 1 noiembrie 2012. Extrasul se va anexa la Declaraţia cu privire la disponibilul de mijloace băneşti, care se va depune pîna la 31.12.2012 la inspectoratele fiscale teritoriale.
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent