To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Cum să activați notificările în timp real aferent mesajelor recepționate de la Serviciul Fiscal de Stat
09/12/2024
Stimați contribuabili,
Vă informăm că, mesageria din cadrul SIA „Cabinetul personal al contribuabilului” este integrată cu serviciul guvernamental de notificare electronică MNotify.
Pentru a primi notificări de la Serviciul Fiscal de Stat trebuie să parcurgeți următorii pași:
accesați pagina-web MNotify;
vă autentificați cu semnătura electronică/ mobilă;
setați canalele preferate pentru notificări;
activați notificările în Cabinetul personal de pe www.sfs.md;
Pentru expedierea notificărilor, MNotify utilizează următoarele canele de notificare:
poșta electronică;
notificări push;
mesagerie instantanee (Viber, Telegram).
Reamintim că, MNotify este serviciul guvernamental de notificare electronică ce permite prestatorilor de servicii, autorităților și instituțiilor publice expedierea notificărilor către utilizatori în vederea înștiințării acestora, despre evenimentele produse în legătură cu prestarea serviciilor sau altor evenimente relevante destinatarilor.
Similar news
05/12/2024
În atenția agenților economici subiecți ai sectorului întreprinderilor mici și mijlocii