Stimați contribuabili,
Vă informăm că la data de 13 noiembrie 2025, în intervalul 17:00-19:00, vor fi efectuate lucrări de ajustare în cadrul Sistemului Informațional Automatizat „Colectarea informației din surse indirecte”, și anume: ajustarea Anexei nr. 1, Anexei nr. 12, cât și dezvoltarea Anexei nr. 111 .
Suplimentar, vor fi plasate validări suplimentare pentru formularul IALS21 din cadrul SIA „Declarația electronică - persoane juridice”.
În cadrul SIA „e-Factura” , vor fi plasate funcționalitățile de ajustare privind afișarea unui pop-up informativ în cazul în care „Data emiterii” este diferită de „Data livrării”, precum și extinderea criteriilor de sortare în interfața de utilizare.
În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar.
Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.
Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul SFS.