To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Comanda online a formularelor tipizate”
10/04/2023
Serviciul Fiscal de Stat informează că, la data de 11 aprilie 2023, vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Comanda online a formularelor tipizate”.
Astfel, în intervalul orelor 17:00-17:30, sunt posibile întreruperi în funcționarea paginilor-web oficiale a SFS: www.sfs.md și www.servicii.fisc.md.
Vă mulțumim pentru înțelegere!
Similar news
10/04/2023
Rezultatele activității SFS în domeniul recuperării creanțelor pentru anul 2022 și trimestrul I 2023