To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Declarație electronică”
04/10/2023
Stimați contribuabili,
Vă informăm că la data de 04.10.2023, în intervalul orar 16:30-17:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Declarație electronică” și anume:
Implementarea în compartimentul „Declarației nouă” a motorului de căutare (search) după denumirea prescurtăt sau completă a declarațiilor;
Implementarea în compartimentele „Nou” și „Semnate” amecanismului de ștergere multimplă a declarațiilor;
Ajustarea Rapoartelor BNS.
În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar. Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.
Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul nostru.
Similar news
03/10/2023
Serviciul Fiscal de Stat a desfășurat Spartachiada internă și evenimentul de team-building cu genericul „Echipa noastră – comoara noastră”