Stimați contribuabili,
Serviciul Fiscal de Stat anunță despre posibile întreruperi în funcționarea Sistemului Informațional Automatizat „e-Factura”, astăzi, 16 aprilie 2021, în intervalul orelor 16:30 – 17:30.
În intervalul menționat, vor fi operate actualizări în cadrul sistemului informațional menționat supra, precum:
- Divizarea sistemului pe aparatul central/oficiile teritoriale ale contribuabilului, cu implementarea compartimentului în cadrul SIA „e-Factura” de gestionare a accesului de către utilizatorul cu rol de director pentru persoanele responsabile din cadrul contribuabilului și restricționarea vizualizării facturilor fiscale de la o subdiviziune la alta, precum și crearea posibilități de emitere a facturilor fiscale în cadrul aceleiași entități, de la o subdiviziune la alta.
- Ajustarea la nivel de interfață web și API pentru excluderea autocompletărilor câmpurilor Nume, Prenume, cont bancar și adresa de reședință/domiciliu în urma introducerii IDNP, acestea urmând a fi redactabile, iar validarea urmând a fi efectuată doar după IDNP.
- Adăugarea pentru rolul „Eu sunt Furnizor”, în statutul „Expediate la cumpărător” posibilitatea bifării facturilor fiscale.
Ne cerem scuze pentru incomoditățile create!