To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Noi servicii destinate contribuabililor
30/05/2013
Şeful Inspectoratului Fiscal Principal de Stat a continuat marţi, 28 mai, şirul vizitelor de lucru în teritoriu în raioanele Sîngerei, Teleneşti şi Orhei. Astfel au avut loc întîlniri cu toţi angajaţii inspectoratelor fiscale de stat raionale şi cu contribuabilii administraţi de către aceste structuri. Funcţionarii inspectoratelor menţionate au fost informaţi despre viziunile şefului de a optimiza organizarea activităţii desfăşurată în instituţii. În acest scop deja s-au iniţiat un şir de activităţi care vor aduce un aport considerabil angajaţilor Serviciului Fiscal, dar în special contribuabililor: modificarea legislaţiei fiscale în parte ce ţine de sancţiunile fiscale; modernizarea serviciului „Declaraţii electronice” şi Registrului electronic al facturilor fiscale; simplificarea procedurii de eliberare a formularelor de documente primare prin eliminarea barierelor existente; modificarea metodologiei de efectuare a controalelor fiscale; elaborarea metodologiei de verificare şi contracarare a fenomenelor ,,salariul în plic” şi ,,munca la negru”; combaterea activităţii ilicite de întreprinzător. Contribuabilii au fost îndemnaţi să devină parte componentă a dialogului continuu „de la egal la egal” cu Serviciul Fiscal de Stat şi să se conformeze benevol la declararea şi achitarea obligaţiunilor fiscale. Domnul Ion Prisăcaru a propus implementarea a unui nou spectru de servicii pentru contribuabili, astfel: vor fi lansate activităţi de informare activă a acestora prin expedierea în format electronic a „Buletinului lunar de monitorizare a legislaţiei” şi a „Calendarului fiscal”; campanii de popularizare a legislaţiei fiscale în rîndul agenţilor economici nou-înregistraţi; vor fi oferite consultaţii calitative într-un termen restrîns. Şeful IFPS a mai menţionat că eforturile Serviciului Fiscal de Stat sunt realizate doar în serviciul contribuabililor, exprimîndu-şi încrederea că contribuabilul, la rîndul său, va activa doar respectînd legislaţia în vigoare şi îşi va onora obligaţiunile sale faţă de stat. În acest mod vor contribui la prosperarea bunăstării ţării, oferind condiţii favorabile oamenilor în etate şi vor asigura un viitor luminos copiilor.Foto: hit.ro
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent