To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Particularităţile trecerii soldurilor pentru anul 2013
21/02/2013
În legătură cu încheierea anului gestionar 2012 Inspectoratul Fiscal Principal de Stat informează, că a fost finisată şi efectuată procedura de trecere a soldurilor în conturile personale ale contribuabililor aferente anului 2013 în mod centralizat, după cum este expus în anexă la prezenta scrisoare. O informație mai amplă despre particularitățile de trecere a soldurilor le puteți găsi în scrisoarea IFPS nr.26-06/1-05-176/950 din 12 februarie 2013.Foto: open.by
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent