Peste 90 de mii de apeluri parvenite la Centrul Unic de Apel al SFS în 7 luni ale anului 2017

11/08/2017

Centrul Unic de Apel al Serviciului Fiscal de Stat a recepționat 90804 apeluri telefonice pe parcursul a 7 luni ale anului în curs. Dintre acestea doar în luna iulie numărul apelurilor a constituit cifra de 11938. În toate cazurile Centrul Unic de apel al SFS a înregistrat cereri, 79082 dintre ele fiind cu referire la asistență tehnică, iar 11722 cu privire la utilizarea serviciilor fiscale electronice și la aplicarea legislației fiscale.

Prioritare s-au dovedit a fi cererile ce au vizat impozitul pe venit (3010), procedura de completare a dărilor de seamă (900), TVA- ul (538), impozitul pe bunurile imobiliare (330), dar și întrebări despre taxe locale, patenta de întreprinzător, procedura de completare a dării de seamă, activitatea independentă, plăți pentru poluarea mediului, taxe rutiere, accize, impozit pe avere etc.

Printre solicitările de asistență tehnică cele mai frecvent întâlnite au fost cele cu privire la serviciile fiscale electronice, la procedura de conectare/utilizare a portalului servicii.fisc.md (25503), SIA Declarație Electronică (11489), Semnătura Electronică FSI (7678) și altele.

Totodată, în perioada lunilor ianuarie - iulie 2017, Centrul unic de apel a efectuat 17390 apeluri de ieșire către contribuabili pentru informare și asistență tehnică la procesul de utilizare a serviciilor fiscale electronice și consultare în domeniul aplicării legislației fiscale.

Potrivit unui studiu pe intern, media timpului de așteptare pe liniile telefonice la momentul apelării Centrului Unic de Apel constituie 8 secunde.

NOTĂ: Centrul unic de apel al Serviciului Fiscal de Stat este o modalitate de comunicare directă și operativă a instituției cu beneficiarii principali ai serviciilor noastre – contribuabilii. Oferirea mediului extern a unei singure linii telefonice gratuite (080001525) permite eliminarea neclarității (de a determina de serviciile cărui specialist este nevoie în fiecare situație și numărul potrivit pentru a-l contacta) și respectiv promovarea numărului ca fiind unul universal, utilizat în toate materialele promoționale ale SFS.

Centrul unic de apel al Serviciului Fiscal de Stat este o parte indispensabilă în procesul de conformare benevolă a contribuabililor – proces prioritar în activitatea SFS pentru anul 2017.

Programul de activitate al operatorilor: de la ora 8.00-17.00, cu întrerupere de la 12.00-13.00, în zilele de luni până vineri.

Similar news

15 august – data limită a primului termen de achitare a impozitului pe bunurile imobiliare
09/08/2017
15 august – data limită a primului termen de achitare a impozitului pe bunurile imobiliare
ANUNȚ cu privire la selectarea persoanelor pentru efectuarea evaluării bunurilor sechestrate și comercializarea lor la licitație
04/08/2017
ANUNȚ cu privire la selectarea persoanelor pentru efectuarea evaluării bunurilor sechestrate și comercializarea lor la licitație
18,3 miliarde acumulate la Bugetul public național în șapte luni ale anului curent. Doar în luna iulie Serviciul Fiscal de Stat a înregistrat o creștere a veniturilor administrate cu 24% comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent
01/08/2017
18,3 miliarde acumulate la Bugetul public național în șapte luni ale anului curent. Doar în luna iulie Serviciul Fiscal de Stat a înregistrat o creștere a veniturilor administrate cu 24% comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent
A treia rundă a campaniei de informare a contribuabililor ,,Activează legal – activează în siguranță” – a luat start în capitală. Rezultatele neconformării comercianților post campanie anterioară (VIDEO)
29/07/2017
A treia rundă a campaniei de informare a contribuabililor ,,Activează legal – activează în siguranță” – a luat start în capitală. Rezultatele neconformării comercianților post campanie anterioară (VIDEO)
news-events