To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Serviciul Fiscal de Stat şi Asociaţia Băncilor din Republica Moldova vor colabora mai eficient
19/10/2012
Pe data de 18 octombrie 2012, în sala de şedinţe a Inspectoratului Fiscal Principal de Stat (IFPS), a avut loc şedinţa de lucru a conducerii Ministerului Finanţelor şi IFPS cu Asociaţia Băncilor din Moldova. Subiectul discutat a fost aplicarea metodelor şi surselor indirecte de estimare a venitului impozabil al persoanelor fizice, principiile de conlucrare în scopul determinării venitului impozabil al persoanelor fizice şi modalităţile de eliberare a extraselor privind disponibilul de mijloace băneşti în conturile bancare. Reamintim persoanelor fizice care, la data de 1 ianuarie 2012, dispuneau de numerar în sumă mai mare de 1 mln. de lei despre faptul că acest disponibil trebuie să fie confirmat prin depunerea numerarului pe conturile bancare şi obţinerea extrasului care confirmă suma existentă în cont la data de 1 noiembrie 2012. Declaraţiile cu privire la disponibilul de mijloace băneşti se va depune pînă la 31 decembrie 2012 la inspectoratele fiscale teritoriale în raza căruia îşi au domiciliul sau reşedinţa persoanele fizice declarante.
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent