To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
SFS – o instituţie activă, pozitivă şi eficientă
30/05/2013
Miercuri, 29 mai 2013, în cadrul Ministerului Finanţelor s-a desfăşurat şedinţa de lucru cu participarea domnului Ion Prisăcaru, a angajaţilor Inspectoratului Fiscal Principal de Stat şi ai IFS pe mun. Chişinău. Ordinea de zi a fost amplă, iar discuţiile constructive, desfăşurate într-o atmosferă pozitivă şi plină de armonie. Noua conducere a punctat faptul în toate acţiunile şi deciziile angajaţilor trebuie să prevaleze corectitudinea şi eficienţa aplicării legislaţiei. Se necesită consolidarea tuturor eforturilor pentru perfecţionarea administrării fiscale, îmbunătăţirea managementului calităţii, identificarea şi soluţionarea problemelor ce afectează negativ nivelul încasărilor la buget. Un alt aspect abordat de către domnul Prisăcaru a fost atitudinea subalternilor în relaţiile cu contribuabilii. S-a solicitat ca aceştia să-şi modifice viziunile şi comportamentul, promovînd ideea că Serviciul Fiscal de Stat reprezintă o instituţie eficientă, activă şi pozitivă. Şeful IFPS a declarat că nu va tolera situaţiile în care inspectorii fiscali încearcă protejarea sau favorizarea agenţilor economici, din contra trebuie să stimuleze şi promoveze conformarea benevolă. Foto: facebook.com
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent