To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
SFS recomandă tuturor cetățenilor să solicite bonul fiscal de la comercianți
09/01/2024
Serviciul Fiscal de Stat recomandă tuturor cetățenilor să solicite bonul fiscal care confirmă cumpărarea produsului sau prestarea serviciului, în acest mod fiind asigurate drepturile în calitate de consumator.
Solicitarea și păstrarea bonului permite respectarea dreptului consumatorului de a returna bunul procurat, oferă posibilitatea de a beneficia de garanție pentru produsele achiziționate și asigură transparența tranzacțiilor contribuabililor.
Serviciul Fiscal de Stat atenționează că documentele care atestă încasarea/plata în numerar, altele decât bonurile de casă/documentele fiscale sau bonurile de plată, nu constituie document ce confirmă faptul cumpărării produsului sau prestării serviciului. În calitate de astfel de documente necorespunzătoare pot fi menționate: bonuri imprimate care nu conțin inscripția ,,BON FISCAL”, note de plată ș.a.
Impozitele și taxele achitate urmare a declarării tuturor tranzacțiilor permit servicii medicale de calitate, pensie decentă, învățământ eficient, asistență socială, infrastructură europeană ș.a.
Similar news
04/01/2024
Lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Declarație electronică-persoane juridice”