To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
SFS te ajută să previi cazurile de nedepunere în termen a declarațiilor fiscale
04/11/2025
Serviciul Fiscal de Stat continuă modernizarea proceselor digitale pentru a facilita conformarea fiscală și a sprijini contribuabilii în respectarea termenelor legale.
Sistemul Informațional Automatizat „Declarație electronică” dispune de funcționalitatea de notificarea privind necesitatea expedierii declarației fiscale după aplicarea ambelor semnături electronice.
Dacă, după semnare, documentul nu este expediat, sistemul va reaminti automat utilizatorului, la fiecare sesiune, despre necesitatea expedierii.
Pentru a gestiona tipurile de notificare se va accesa profilul personal cu aplicarea setărilor după necesitate. Poate fi setată avertizarea despre prezența declarațiilor neexpediate sau expedierea în mod automatizat a declarațiilor semnate. La fel, poate fi dezactivată notificarea.
Mai puțin stres, mai multă eficiență. Această funcționalitate te ajută să fii mereu la zi cu obligațiile fiscale.
Serviciul Fiscal de Stat – digitalizare în sprijinul contribuabilului.
Similar news
30/10/2025
Serviciul Fiscal de Stat a marcat Ziua excelenței în domeniul fiscalității, o inițiativă a Organizației Intra-Europene a Administrațiilor Fiscale