To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Toate servicii fiscale electronice – disponibile în Cabinetul personal al contribuabilului
30/05/2025
Stimați contribuabili,
Serviciul Fiscal de Stat reamintește că, începând cu data de 01 iunie 2025, toate serviciile fiscale electronice vor putea fi accesate doar prin intermediul Cabinetului personal al contribuabilului de pe pagina-web www.sfs.md.
Pentru a facilita accesarea acestora vă propunem spre vizionare un ghid video privind utilizarea serviciilor fiscale electronice prin intermediul Cabinetului personal.
Totodată, vă informăm că, în perioada 30 mai 2025, începând cu ora 22:00 – 01 iunie 2025, ora 24:00, serviciile fiscale electronice vor fi indisponibile în legătură cu închiderea portalului servicii.fisc.md.
Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul SFS.
Serviciul Fiscal de Stat are drept prioritate dezvoltarea și digitalizarea serviciilor fiscale eficiente și calitative în vederea majorării gradului de conformare fiscală și crearea unui climat favorabil mediului de afaceri.
Continuăm să construim un sistem fiscal digital, eficient și accesibil pentru toți.
Similar news
30/05/2025
Metodă simplă de autentificare în serviciile fiscale electronice