Чтобы получить консультации, люди, позвонившие в Единый информационный центр, перейдут в следующее меню:
Кнопка 1 - Консультации в области налогового законодательства В котором будут следующие разделы:
Информация о подоходном налоге;
Информация о налоге на добавленную стоимость и акцизах;
Информация о налогах, местных сборах и предпринимательском патенте;
Прочие вопросы.
Кнопка 2 - Техническая поддержка
Кнопка 3 - Сообщить о случаях нарушения налогового законодательства
Кнопка 4 - Сообщить о конфликтных ситуациях или коррупции со стороны сотрудников налоговой службы
Кнопка 5 - Проверка акцизных марок
Новости
SFS își propune să implementeze un sistem informațional performant pentru gestiunea electronică a documentelor
29/08/2014
Chișinău, 28 august 2014 - Serviciul Fiscal de Stat urmează să achiziționeze un sistem informațional performant pentru gestiunea electronică a documentelor şi a fluxurilor de lucrări, destinat domeniului fiscal, care va permite reducerea costurilor operaţionale legate de gestiunea documentelor, eficientizarea actului de conducere la toate nivelurile (sediul central şi structuri subordonate), a declarat șeful SFS, Ion Prisăcaru, în cadrul ședinței de lucru dedicată acestui subiect. În același context, a fost relevat faptul că un sistem informațional performant pentru gestiunea electronică a documentelor şi a fluxurilor de lucrări este necesar pentru creșterea nivelului de disciplină executorie a colaboratorilor Serviciului Fiscal de Stat, pentru micşorarea timpului de răspuns la solicitările cetăţenilor, dar și pentru implementarea şi susţinerea unui sistem de securitate şi securizare în concordanţă cu caracterul strategic al organizaţiei şi cu specificul domeniului de activitate. La același subiect, reprezentanții Direcției gestionarea documentelor și arhivare au enunțat cerințele față de sistemul dat, precum înregistrarea automată cu numere de intrare pentru fiecare document, informarea utilizatorilor privind statutul documentelor (care au fost create / consultate / modificate/ şterse/aprobate), crearea unui mediu eficient de colaborare între utilizatorii dispersaţi la nivel organizaţional etc. Pe finalul ședinței, Ion Prisăcaru a solicitat persoanelor și structurilor implicate în dezvoltarea acestui produs să fie mobilizate toate resursele pentru atingerea cu succes a scopurilor propuse, noul sistem informațional fiind de natură să eficientizeze activitatea SFS, în beneficiul final al contribuabililor din Republica Moldova. Serviciul de presă al IFPS Galeria foto a noutatii: Foto: www.fisc.md
Похожие новости
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent