To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
SFS își propune să implementeze un sistem informațional performant pentru gestiunea electronică a documentelor
29/08/2014
Chișinău, 28 august 2014 - Serviciul Fiscal de Stat urmează să achiziționeze un sistem informațional performant pentru gestiunea electronică a documentelor şi a fluxurilor de lucrări, destinat domeniului fiscal, care va permite reducerea costurilor operaţionale legate de gestiunea documentelor, eficientizarea actului de conducere la toate nivelurile (sediul central şi structuri subordonate), a declarat șeful SFS, Ion Prisăcaru, în cadrul ședinței de lucru dedicată acestui subiect. În același context, a fost relevat faptul că un sistem informațional performant pentru gestiunea electronică a documentelor şi a fluxurilor de lucrări este necesar pentru creșterea nivelului de disciplină executorie a colaboratorilor Serviciului Fiscal de Stat, pentru micşorarea timpului de răspuns la solicitările cetăţenilor, dar și pentru implementarea şi susţinerea unui sistem de securitate şi securizare în concordanţă cu caracterul strategic al organizaţiei şi cu specificul domeniului de activitate. La același subiect, reprezentanții Direcției gestionarea documentelor și arhivare au enunțat cerințele față de sistemul dat, precum înregistrarea automată cu numere de intrare pentru fiecare document, informarea utilizatorilor privind statutul documentelor (care au fost create / consultate / modificate/ şterse/aprobate), crearea unui mediu eficient de colaborare între utilizatorii dispersaţi la nivel organizaţional etc. Pe finalul ședinței, Ion Prisăcaru a solicitat persoanelor și structurilor implicate în dezvoltarea acestui produs să fie mobilizate toate resursele pentru atingerea cu succes a scopurilor propuse, noul sistem informațional fiind de natură să eficientizeze activitatea SFS, în beneficiul final al contribuabililor din Republica Moldova. Serviciul de presă al IFPS Galeria foto a noutatii: Foto: www.fisc.md
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent