To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
25 de ani: prioritatea noastră – bunăstarea cetățeanului
03/03/2015
De 25 de ani, Serviciul Fiscal de Stat este autoritatea care are misiunea de administrare fiscală în Republica Moldova și are grijă de acumularea resurselor bugetare, necesare unor bune politici social-economice, orientate spre creșterea bunăstării tuturor cetățenilor. Un sfert de secol luptăm pentru respectarea principiilor de egalitate și echidistanță, pentru redistribuirea echitabilă a bogățiilor țării noastre, de care trebuie să profite întreaga societate, de la mic la mare. De 25 de ani, ne revine sarcina dificilă de a educa contribuabilii în materie fiscală și a-i ghida spre o conformare benevolă ce va contribui nemijlocit la edificarea unei economii stabile și a unei concurențe sănătoase. Bilanțurile, pe care ni le propunem să le facem publice, încep de la transparența activității autorității fiscale. Schimbarea stemei Serviciului Fiscal de Stat este un nou pas în modificarea percepției administrării fiscale, bazate pe dezvoltarea unor relații de încredere și susținere reciprocă între contribuabili și autoritatea fiscală. Această cale, pe care am debutat în 2013, odată cu lansarea sloganului ”Funcționarul fiscal - în serviciul contribuabilului!”, a fost acceptată de către angajații SFS, iar efectele politicilor de eficientizare și modernizare a autorității fiscale naționale deja se fac simțite, fapt demonstrat, prin studii sociologice și prin practica de zi cu zi, atât în rândurile contribuabililor, cât și în mediul angajaților SFS. Spectrul larg de servicii pe care le propunem contribuabililor nu sunt altceva decât o mână de ajutor pe care o întindem contribuabililor, o mână fermă de prietenie și încredere. Devine din ce în ce mai clară direcția spre care mergem și unde vrem să ajungem – o instituție prestatoare de servicii calitative. Exemplul Agenției Fiscale Suedeze și a altor administrații fiscale europene ne încurajează să pășim ferm spre o deservire bună, oferindu-le contribuabililor onești suportul necesar și cele mai bune servicii electronice gratuite, necesare diminuării cheltuielilor de gestionare a afacerii și onorării lejere a obligațiilor fiscale.Foto: fisc.md
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent