To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Agenda Şefului Inspectoratului Fiscal Principal de Stat pentru 06 august 2013
06/08/2013
830 - Ședința ordinară de lucru cu funcționarii publici de conducere din cadrul IFPS și IFS pe mun. Chișinău. 1100 - 1700 - Programul de audienţe cu agenţii economici, în cadrul cărora se vor aborda eventualele probleme financiar-fiscale întâlnite în practică de către agenţii economici, acestora din urmă oferindu-li-se totodată ocazia de a emite sugestii sau reclamaţii privind activitatea instituţiei. Dar în acelaşi timp şi convingerea că plata benevolă e un element foarte important în sănătatea unei afaceri. Când ai o afacere şi nu reuşeşti să plăteşti taxele la zi, e o problemă mare cu acea afacere. Mai degrabă sau mai târziu, ea se destramă. sup { vertical-align: baseline; position: relative; top: -0.4em; } Foto: adevarul.ro
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent