To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Agenda Şefului Inspectoratului Fiscal Principal de Stat pentru 10 iulie 2013
10/07/2013
1100 - Convocarea ședinței de lucru cu colaboratorii Direcției generale impozite și taxe și colaboratorii Î.S. „Fiscservinform” în cadrul căreia vor fi discutate problemele întîmpinate în exploatarea proceselor informaționale: - Serviciul „Declaraţie electronică” – specific și utilitate; - Registrul electronic al facturilor fiscale – instrument de evidenţă a documentelor fiscale. 1400 Întîlniri conform programului de audiențe pe probleme din domeniul administrării fiscale. sup { vertical-align: baseline; position: relative; top: -0.4em; } Foto: afaceri.ro
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent