To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Agenda Şefului Inspectoratului Fiscal Principal de Stat pentru 20 februarie 2014
20/02/2014
0900 - Conferință de presă privind lansarea aplicaţiei „Declaraţia precompletată”, ce vine să faciliteze procesul de depunere a declaraţiei cu privire la impozitul pe venit de către persoanele fizice; 1100 - Ședință de lucru cu funcționarii din subordine privitor la unele acţiuni şi decizii ale angajaţilor, carenţele și imperfecţiunile din procesul de activitate și consolidarea tuturor eforturilor pentru perfecţionarea și îmbunătăţirea sistemului de management al calităţii, identificarea şi soluţionarea problemelor ce afectează negativ imaginea fiscului; 1500 - Prezentarea, de către reprezentanții Companiei INTERSOFT, a sistemului informațional pentru serviciul fiscal și vamal, utilizat pe larg în multe ţări europene. sup { vertical-align: baseline; position: relative; top: -0.4em; } Foto: adevarul.ro
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent