To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Agenda Şefului Inspectoratului Fiscal Principal de Stat pentru 25 noiembrie 2013
25/11/2013
830 - 1500 - Programul de audienţe cu agenţii economici, în cadrul cărora se vor aborda problemele dificile întâlnite în activitate de agenţii economici, precum și acordarea de lămuriri în luarea deciziilor din punct de vedere fiscal. 1500 - Şedinţa solemnă cu prilejul aniversării a 5 ani de la crearea Întreprinderii de Stat „Fiscservinform”. Întreprinderea de Stat „Fiscservinform” este fondată de Serviciul Fiscal de Stat care este specializată în dezvoltarea şi implementarea tehnologiilor informaţionale avansate, de gestiune şi procesare a datelor cu caracter fiscal, facilitarea schimbului de informaţii şi documente între contribuabili şi serviciul fiscal, între serviciul fiscal şi autorităţile publice care accesează resursele informaţionale fiscale. sup { vertical-align: baseline; position: relative; top: -0.4em; } Foto: adevarul.ro
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent