To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Agenda Şefului Inspectoratului Fiscal Principal de Stat pentru 31 decembrie 2013
31/12/2013
830 - Ședința de lucru cu factorii responsabili din cadrul IFPS privind soluționarea problemelor semnalate de către contribuabili prin intermediul liniei fierbinți și prin adresa electronică; 1100 - Ultima ședință ordinară de lucru cu funcționarii fiscali de conducere, pentru a examina activităţile de serviciu necesare pentru buna finisare a anului, dar și pentru a fi abordate obiectivele IFPS pe anul viitor; 1400 - Ședința de lucru privitor la evaluarea obiectivă şi independentă a riscurilor aferente proceselor de activitate, a eficienţei şi eficacităţii utilizării resurselor instituției în consolidarea securităţii informaţionale. sup { vertical-align: baseline; position: relative; top: -0.4em; } Foto: adevarul.ro
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent