To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Cel mai înalt nivel al încasărilor poate fi atins în ziua de 17 noiembrie 2012
16/11/2012
În ziua de 17 noiembrie, Comunitatea Europeană serbează „Ziua fără datorii”. Acest eveniment reaminteşte tuturor necesitatea de a avea achitate la zi obligaţiile de plată. Serviciul Fiscal de Stat vine cu apel către toţi contribuabilii care dispun de datorii faţă de bugetul de stat, să se alăture acestei sărbători în sensul stingerii obligaţiilor fiscale şi reaminteşte că datoriile nu pot fi reeşalonate continuu, îndemnând contribuabilii să adopte o atitudine responsabilă şi să se conformeze benevol legislaţiei în vigoare. O reflecţie asupra stării finanţelor personale şi voinţă acerbă de a lupta pentru eliberarea de povara fiscală, care cu siguranţă e apăsătoare, vă va conduce să sărbătoriţi cu mare fast „Ziua fără datorii”.
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent