To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Ciclu de seminare organizate de IFPS de comun cu CNA
20/05/2015
Serviciul Fiscal de Stat urmează insistent direcția de promovare a politicilor de sporire a profesionalismului angajaților prin antrenarea lor în diverse proiecte de instruire. Astfel, în baza acordului de colaborare, încheiat între Inspectoratul Fiscal Principal de Stat și Centrul Național Anticorupție, în perioada 19 - 22 mai 2015, se desfășoară un ciclu de seminare în vederea familiarizării angajaților Serviciului Fiscal de Stat cu prevederile legislației și acțiunilor ce țin de prevenirea și combaterea cazurilor de corupție și protecționism. Pe durata cursului de instruire, angajații fiscului vor fi informați despre reglementările prevăzute în Legea nr. 325 din 23.12,2013 privind testarea integrității profesionale și Legea nr. 90 din 25.04.2008 cu privire la prevenirea și combaterea corupției. Galeria foto a noutatii: Foto: fisc.md
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent