To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Comunicarea eficientă – un factor esenţial al unei activităţi reuşite
29/03/2012
Astăzi, 28 martie 2012, în sala de şedinţe a Inspectoratului Fiscal Principal de Stat a avut loc atelierul de lucru cu genericul „Comunicarea modernă” la care au participat şefi de direcţii din cadrul IFPS, angajaţii direcţiei relaţii publice, cooperare internaţională şi integrare europeană precum şi şefii direcţiilor administrare fiscală din cadrul IFS pe mun. Chişinău. Formatorii cursului, dl Dejan Mincic – project manager UNDP şi Zoran Stevanovic – Comunication advisor, UNDP Bratislava Regional Center, au prezentat practica internaţională, exemplificînd elocvent ideile de bază în formarea şi aplicarea unei comunicări eficiente. Spre finalul atelierului a avut loc un schimb de opinii, urmate de recomandări de optimizare a procesului de comunicare a SFS cu mediul extern. În urma acestei întruniri, SFS va revizui strategia de comunicare cu contribuabilii aceştia beneficiind de un tratament echitabil şi partenerial. Prin aplicarea practicii de comunicare prezentate, vor fi acoperite lacunele existente şi modificată maniera interacţiunii cu contribuabilii, simplificînd mesajele transmise atît prin intermediul mass-media, cît şi a consultaţiilor induviduale oferite.
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent