Pentru a primi consultații, persoanele care vor apela la Centrul unic de apel vor naviga prin următorul meniu:
Butonul 1 - Consultații în domeniul legislației fiscale. Care va avea următoarele compartimente:
Informații privind impozitul pe venit;
Informații privind taxa pe valoare adăugată și accize;
Informații privind impozite, taxe locale și patenta de întreprinzător;
Alte întrebări.
Butonul 2 - Asistența Tehnică
Butonul 3 - Semnalarea cazurilor de nerespectare a legislației fiscale
Butonul 4 - Semnalarea situațiilor de conflict, corupție din partea funcționarilor fiscali
Butonul 5 - Verificarea timbrelor de acciz
Noutăţi
Comunicarea eficientă – un factor esenţial al unei activităţi reuşite
29/03/2012
Astăzi, 28 martie 2012, în sala de şedinţe a Inspectoratului Fiscal Principal de Stat a avut loc atelierul de lucru cu genericul „Comunicarea modernă” la care au participat şefi de direcţii din cadrul IFPS, angajaţii direcţiei relaţii publice, cooperare internaţională şi integrare europeană precum şi şefii direcţiilor administrare fiscală din cadrul IFS pe mun. Chişinău. Formatorii cursului, dl Dejan Mincic – project manager UNDP şi Zoran Stevanovic – Comunication advisor, UNDP Bratislava Regional Center, au prezentat practica internaţională, exemplificînd elocvent ideile de bază în formarea şi aplicarea unei comunicări eficiente. Spre finalul atelierului a avut loc un schimb de opinii, urmate de recomandări de optimizare a procesului de comunicare a SFS cu mediul extern. În urma acestei întruniri, SFS va revizui strategia de comunicare cu contribuabilii aceştia beneficiind de un tratament echitabil şi partenerial. Prin aplicarea practicii de comunicare prezentate, vor fi acoperite lacunele existente şi modificată maniera interacţiunii cu contribuabilii, simplificînd mesajele transmise atît prin intermediul mass-media, cît şi a consultaţiilor induviduale oferite.
Noutăți asemănătoare
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent