To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Eficientizarea activităţii SFS prin elaborarea şi implementarea Dosarului electronic al contribuabilului
29/10/2013
Chişinău, 28 octombrie 2013 – Crearea Dosarului electronic al contribuabilului (DEC) este o acţiune necesară, ce va facilita activitatea colaboratorilor fiscali, a menţionat astăzi Şeful IFPS, Ion Prisăcaru, în cadrul şedinţei de lucru dedicată elaborării şi implementării Dosarului electronic al contribuabilului. În cadrul şedinţei, Ion Prisăcaru a relevat importanţa acestui produs şi a dispus realizarea Planului de elaborare şi implementare a DEC-ului, subdiviziunile IFPS primind, pentru atingerea scopului propus, directive concrete pe domeniul lor de competenţă. Dosarul electronic al contribuabilului va conţine toată informaţia de care dispune autoritatea fiscală despre fiecare contribuabil în parte şi, structural, va conţine: fişa personală a contribuabilului; fişa generalizată (calcularea şi achitarea impozitelor) a contribuabilului; informaţia privind riscurile identificate de către SFS privind activitatea contribuabilului; documentele controalelor/vizitelor fiscale; documentele despre acţiunile judiciare; documentele despre măsurile de executare silită; corespondenţa de intrare/ieşire cu contribuabilul; corespondenţa de intrare/ieşire cu instituţiile de stat adiacente contribuabilului şi acţiuni în desfăşurare faţă de contribuabil. Majoritatea informaţiilor „Dosarului electronic” vor putea fi accesate electronic inclusiv de către contribuabili, cu precădere informaţiile ce ar contribui la conformarea voluntară, dar, totuşi, „Dosarul electronic” va servi prioritar angajaţilor SFS, la planificarea, pregătirea şi exercitarea expresă a controalelor fiscale. Sistemul Informatic „Dosarul electronic al contribuabilului” are drept obiectiv primordial furnizarea unui instrument eficient în consolidarea şi analiza datelor per fiecare contribuabil şi prezentarea acestora într-un format comod tuturor actorilor ce au atribuţie la sistemul fiscal al Republicii Moldova (contribuabili, colaboratori SFS, colaboratori ai altor autorităţi publice). Galeria foto a noutatii: Foto: fisc.md
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent