To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Formularul nou de completare a Declarației privind TVA12
28/11/2012
Informăm contribuabilii plătitori de T.V.A. că începînd cu perioada fiscală ianuarie 2013 (01/2013) se va utiliza un formular al Declarației privind T.V.A. - TVA12. Formularul și modul de completare a Declarației au fost aprobate prin Ordinul Inspectoratului Fiscal Principal de Stat nr. 234-236 din 09.11.2012. Atenționam că Declarația TVA12 conține 2 anexe: Anexa 1 ”Lista facturilor fiscale primite” și Anexa 2 ”Lista facturilor fiscale eliberate”, fapt ce impune ajustarea soft-urilor contabile la cerințele raportării fiscale. Declarațiile privind TVA corectate ce se vor prezenta pentru perioadele fiscale iulie 2006-decembrie 2012 se vor perfecta pe formularul utilizat în perioadele respective-TVA06.A.CucerencoDirecția administrare fiscală RâșcaniMelnic AlexandruFoto: jkevinmorton.com
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent