To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
IFS Cahul informează contribuabilii
28/12/2015
Angajații Inspectoratului Fiscal de Stat Cahul, pe data de 09, 14 și 16 decembrie 2015, în scopul popularizării legislaţiei fiscale au organizat trei seminare cu agenţii economici din sectorul administrat, la care s-au discutat modul de achitare și evidență a plăților la BPN prin sistemul trezorerial al MF în anul 2015, conform Ordinului nr.180 din 12.10.2015, modificările la legislația fiscală și ale altor acte normative. Totodată, la 23 decembrie curent s-a desfășurat un alt seminar cu contribuabilii nou-înregistrați din teritoriul, cu genericul ”Aspecte fiscale, juridice şi din legislaţia muncii ce reglementează activitatea de întreprinzător; promovarea la un nivel ridicat a serviciilor electronice ”Diseminare mesaje” şi “e-Factura”. Galeria foto a noutății: Foto: www.fisc.md
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent