To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
IFS Căușeni: Deplasări în teritoriu pentru recepționarea declarațiilor privind impozitul pe venit (CET08)
19/03/2014
Pentru asigurarea recepționării declarațiilor privind impozitul pe venit al persoanelor fizice (cetățeni), inspectorii fiscali din cadrul IFS Căușeni efectuează deplasări în localitățile raionului administrat. La situația din 17 martie 2014, inspectorii fiscali au efectuat 27 de deplasări, în cadrul cărora au fost recepționate 1637 de declarații privind impozitul pe venit al persoanelor fizice (CET08). Comparativ cu anul precedent, s-a atestat o creștere a numărului de declarații, cu 780. În cadrul acestor deplasări în teritoriu, inspectorii fiscali perfectează electronic declaraţia pe venit, în preajma persoanei fizice. Urmare a acestui fapt, persoana fizică numai semnează declarația perfectată, fără a face careva deplasări la oficiul fiscal, economisind, astfel, timp și bani. Toate persoanele fizice sunt așteptate să perfecteze cu ajutorul inspectorilor fiscali declarațiile privind impozitul pe venit, conform formularului CET08, până la 31 martie 2014.Foto: libertatea.ro
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent