To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
IFS Cimișlia: interes pentru evidența plăților la bugetul public național
19/01/2016
Direcția Administrare Fiscală a Inspectoratului Fiscal de Stat pe raionul Cimișlia, de comun cu reprezentanți ai CTAS, la data de 15 ianuarie 2015 a organizat un seminar cu participarea contribuabililor din teritoriul administrat. La întrunire au fost aduse la cunoștință detalii referitoare la modul de achitare și evidență a plăților la bugetul public național prin sistemul trezorerial al Ministerului Finanțelor, în vigoare de la 01.01.2016. Discuțiile au fost desfășurate în baza elucidării exemplelor concrete ce țin de structura codului IBAN, precum și modul de întocmire a documentelor de plată. Au fost aduse la cunoștință prevederile ordinului nr. 180 din 12.10.2015 al Ministerului Finanțelor. De asemenea, în cadrul ședinței au fost puse în discuție noutățile parvenite în perioada primelor 2 săptămâni ale anului 2016, așijderea, s-a atras atenția la modul de completare și la termenul de prezentare a dărilor de seamă și declarațiilor, la termenele de achitare a obligațiilor fiscale.Foto: www.fisc.md
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent