To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
IFS Edineț: interacțiune permanentă cu contribuabilii
01/03/2016
În cadrul desfășurării campaniei de informare a contribuabililor și popularizare a procesului de prezentare a Declarației cu privire la impozitul pe venit, având ca generic: ,,Fii conștiincios - achită impozitul pe venit până la 25 martie”, dar și în scopul popularizării legislației fiscale, IFS Edineț a organizat 3 seminare de instruire cu contribuabilii, dintre care un seminar cu contribuabili nou-înregistrați, aceștia din urmă fiind instruiți pe aspecte din Ghidul de asistență în lansarea afacerilor: -Reglementarea raporturilor de muncă; -Regimul fiscal și alte plăți obligatorii. În cadrul seminarelor desfășurate în perioada lunii februarie (01.02.2016-29.02.2016 ) contribuabilii au fost familiarizați cu: sursele de venit impozabile; termenele și modalitatea de prezentare a Declarațiilor cu privire la impozitul pe venit CET; NER; impozitarea veniturilor obținute de către nerezidenți în RM; particularitățile aplicării regimului fiscal stabilit la impozitarea veniturilor obținute de către agenți economici-subiecți ai sectorului întreprinderilor mici și mijlocii, conform cap 7′ CF; completarea și prezentarea dării de seamă IVAO. Pentru asigurarea unei interacțiuni eficiente între Serviciul Fiscal și contribuabili prin diverse canale de comunicare și în scopul popularizării legislației fiscale, în perioada de referință au fost publicate în presa locală 2 comunicate informative privind termenul limită, obligația și modalitatea de prezentare a declarației de către persoanele fizice. Ca acțiune de popularizare în cadrul campaniei desfășurate a fost distribuirea în toate primăriile raionului pentru plasare în locuri publice a pliantelor de publicitate. Pe parcursul lunii februarie au fost recepționate 1467 de declarații CET de la persoane fizice, inclusiv aferent perioadei de gestiune 2015- 1236 declarații. În aceeași perioadă au fost efectuate 5 vizite fiscale cu scopul monitorizării activității în calitate de plătitor TVA. În cadrul vizitelor conducătorilor li s-au înmânat scrisori de conformare benevolă la onorarea obligațiilor de calculare și achitare a impozitelor, taxelor și plăților aferente BPN . Toate acțiunile desfășurate au fost direcționate spre realizarea obiectivelor generale de deservire a contribuabililor bazate pe principiile egalității, legalității, accesibilității și respectului față de contribuabili.Foto: www.publika.md
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent