To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
IFS Ștefan Vodă informează contribuabilii despre noile servicii electronice ale Fiscului
21/05/2014
La 16 mai 2014, Direcția administrare fiscală a IFS Ștefan Vodă a organizat un seminar cu genericul «Promovarea serviciilor fiscale electronice - obiectiv principal al Serviciului Fiscal de Stat». La seminar au participat 75 de contribuabili din diferite domenii ale economiei naționale, iar agenda discuției a cuprins subiecte ce țin de promovarea celor mai actuale servicii electronice, precum SIA «e-Factura», SIA «Contul curent al contribuabilului» etc. Cei prezenți la întrevedere au fost familiarizați cu avantajele oferite tuturor părților implicate în procesele implementării și utilizării SIA «e-Factura», printre care creșterea operativității în ceea ce ține de documentarea tranzacțiilor efectuate, excluderea riscurilor de pierdere a formularelor facturilor sau facturilor fiscale, reducerea cheltuielilor suportate și a riscului falsificării facturilor fiscale. Un alt serviciu electronic este «Contul curent al contribuabilului», care oferă posibilitate contribuabililor să vizualizeze on-line informația despre obligațiile fiscale și verificarea statutului curent al tuturor restanțelor sau supraplăților la BPN, fără a se deplasa la oficiul fiscal teritorial. În cadrul seminarului contribuabilii au avut posibilitatea să acumuleze deprinderi practice și metodologice referitor la utilizarea acestor servicii fiscale electronice. În scopul majorării acumulărilor la buget şi reducerii restanţelor, în perioada 12.05.2014 -17.05.2014 a fost desfășurată o şedinţă de lucru, de comun cu reprezentanții Casei Teritoriale de Asigurări Sociale şi ai Casei Naționale de Asigurări în Medicină, la care au fost invitaţi 7 contribuabili, cei mai mari restanţieri. În rezultatul convorbirilor s-au întocmit procese-verbale ale şedinţei de lucru, contribuabilii restanţieri asumându-și responsabilitatea achitării obligaţiei fiscale restantă în termeni cât mai restrânși. În perioada de referință, întru majorarea gradului de conformare benevolă a contribuabililor, au avut loc şedinţe de lucru cu contribuabilii, obligațiunile fiscale ale cărora, comparativ cu alți agenţi economici cu activitate similară, prezintă un indicator nesemnificativ. De asemenea, în spiritul conformării fiscale voluntare, la 15 contribuabili au fost remise scrisori privind conformarea voluntară. Foto: adminprof.com
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent