To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
IFS Telenești mizează pe instruirea contribuabililor
25/01/2016
În perioada 1-20 ianuarie 2016, angajații Direcţiei de administrare Fiscala a Inspectoratului Fiscal de Stat Telenești au organizat două seminare de instruire, cu participarea contribuabililor din teritoriu. La întrunire au fost discutate corectitudinea încasărilor la bugetul public național prin sistemul trezorerial al Ministerului Finanțelor cu utilizarea obligatorie a codurilor IBAN, începând cu 01.01.2016 și au fost oferite informaţii despre structura codului IBAN. De asemenea, au fost aduse exemple concrete ce țin de generarea codului IBAN pentru încasări, auditoriul fiind îndemnat să acceseze, pentru informații suplimentare, pagina oficiala www.mf.gov.md. Plus de aceasta, cei prezenți au fost informați despre modificarea clasificatorului codurilor economice de încasări ale BPN aprobate prin ordinul Ministerului Finanțelor nr.180, din 12.10.2015, Pe finalul seminarului, peroanelor participante la întrunire le-au fost distribuite buclete informative cu privire la modul de achitare a plaților la bugetul public național. Totodată, au fost informați repetat despre utilizarea serviciilor electronice fiscale, precum și despre tipărirea de sine stătător a formularelor de documente primare cu regim special.Foto: www.trm.md
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent