To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
IFS Telenești pledează pentru o administrare fiscală eficientă
23/02/2016
În vederea asigurării unei administrări fiscale eficiente, Inspectoratul Fiscal de stat Telenești continuă popularizarea și instruirea contribuabililor atât persoane juridice, cât și fizice cu privire la respectarea legislației fiscale. Astfel, în perioada 01.02.201-18.02.2016, au fost organizate 2 seminare cu tematica: corectitudinea întocmirii declarației CET08 pentru perioada A/2015 si CET15 pentru perioada A/2016 ; IVAO15 pentru perioada A/2015. De asemenea, contribuabilii au fost informați despre modul de achitare a impozitelor prin modificarea clasificației codurilor economice și formarea codului IBAN. Pentru majorarea acumulărilor la bugetul public național și reducerii restantelor la buget, în perioada de referință, angajați ai secției Urmărirea plăților au înaintat 129 ordine incaso în sumă de 407810lei; au realizat încasări în numerar de la 15 agenți economici în suma de 60250lei; au organizat 3 ședințe de lucru cu agenți economici restanțieri. Tot în aceeași perioadă au fost efectuate 2 controale fiscale în baza cererilor depuse cu privire la restituirea TVA. Foto: www.fisc.md
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent