To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Important ! COMUNICAT informativ cu privire la particularitățile prezentării informației în baza art. 92 din Codul fiscal
28/01/2016
În conformitate cu prevederile art. 92 din Codul fiscal, subiecții care urmează să prezinte informația Inspectoratului Fiscal Principal de Stat sunt: a) În baza acordurilor cu Serviciul Fiscal de Stat: Î.S. Centrul Resurselor Informaţionale de Stat «Registru»; Oficiile cadastrale (anexa nr.7 la Ordinul IFPS cu privire la stabilirea modului, structurii şi termenelor de prezentare a informaţiei de către subiecţii nominalizaţi în art.92 şi art.22611 din Codul fiscal, nr. 16 din 14.01.2013); Ministerul Justiției; Casa Naţională de Asigurări Sociale; Vezi fișierul PDF: Comunicat informativ cu privire la particularitățile prezentării informației în baza art. 92 din Codul fiscalFoto: www.fisc.md
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent