To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Important ! Despre restanțe, aflăm on-line !
23/12/2015
La data de 21.12.2015, Serviciul Fiscal de Stat a lansat un nou serviciu, pe pagina sa oficială (www.fisc.md). Astfel, prin accesarea rubricii „Informații publice/ Despre contribuabil”, la introducerea codului fiscal al contribuabilului poate fi vizualizată, în regim on-line, informația cu privire la lipsa sau existența restanțelor față de bugetul public național. În contextul celor expuse, Serviciul Fiscal de Stat îndeamnă toți contribuabilii să verifice achitarea obligațiilor față de buget, iar, în cazul existenței restanțelor, să acceseze serviciul electronic SIA „Contul Curent al Contribuabilului” sau să se adreseze organelor fiscale teritoriale, în raza cărora se deservesc.Foto: huffingtonpost.com
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent