To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Important: Modificarea termenelor de prezentare a dărilor de seamă fiscale și de achitare a obligațiilor fiscale
10/06/2014
Stimaţi contribuabili, Serviciul Fiscal de Stat aduce la cunoștință despre operarea modificărilor la Codul fiscal, în partea ce ţine de schimbarea termenelor de prezentare a dărilor de seamă fiscale şi de achitare a obligațiilor fiscale (aprobate prin Legea RM nr. 64 din 11.04.2014 „Pentru modificarea şi completarea unor acte legislative”, publicată în Monitorul Oficial al RM nr. 110-114 din 09.05.2014). Astfel, în vederea asigurării conformării contribuabililor la noile prevederi ale Codului fiscal, Serviciul fiscal de Stat, vine cu o precizare a termenelor de prezentare a dărilor de seamă fiscale, conform reglementărilor aprobate (se anexează). De asemenea, pentru elucidarea întrebărilor apărute la subiectul termenelor de prezentare a dărilor de seamă fiscale şi de achitare a obligațiilor fiscale, perioadele fiscale pentru care sunt aplicabile noile reglementări, sunteți invitați să apelați telefonul gratuit 08 000 1525.Foto: kiwishipping.co.nz
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent