To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Important Stimate contribuabil, participă la Sondaj! Gradul de satisfacție privind serviciile prestate de Linia unică de apel a Serviciului Fiscal de Stat
24/08/2015
Întru optimizarea acțiunilor de promovare continuă a conformării fiscale benevole, facilitării accesului contribuabililor la informațiile ce țin de aplicarea legislației fiscale, Serviciul Fiscal de Stat a elaborat un chestionar pentru contribuabilii-utilizatori ai serviciilor Liniei unice Centrul de Apel al Serviciului Fiscal de Stat 0 800 1525, pe domeniul aferent aplicării legislației fiscale (impozitul pe venit; taxa pe valoarea adăugată; impozite și taxe locale etc.). Serviciul Fiscal de Stat ar aprecia înalt gestul Dvs. dacă veți răspunde îndemnului de a participa la sondajul inițiat, fapt ce ar permite evaluarea calității serviciilor prestate și îmbunătățirea acestora. Chestionarul de satisfacție privind serviciile prestate de Linia unică de apel a Serviciului Fiscal de Stat poate fi completat accesând link-ul www.docs.google.com Totodată, vă reamintim despre lansarea anterioară a Sondajului privind evaluarea gradului de satisfacție a contribuabilului în raport cu serviciile prestate de SFS, care poate fi accesat la următorul link: www.fisc.md/opinionpoll.aspx Mulțumim pentru colaborare! Foto: facebook/fiscservinform.com
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent