To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Important STIMAŢI CONTRIBUABILI!
17/08/2015
Serviciul Fiscal de Stat, își exprimă scuzele în legătură cu eroarea înregistrată în sistemul de evidență a plăților fiscale, în rezultatul cărora în contul persoanelor fizice (cetățeni), pentru neachitarea impozitului pe bunurile imobiliare în termen de până la data de 15 august, nejustificat s-a înregistrat penalitate. La momentul actual, problema respectivă a fost remediată și în contul persoanelor fizice (cetățeni), care au achitat sumele corespunzătoare a penalității calculate eronat, au fost efectuate ajustări. Suma achitată în plus va fi redirecţionată în vederea stingerii obligației fiscale aferente impozitului pe bunurile imobiliare pentru perioadele viitoare. Totodată, reiterăm faptul că, în cazul neachitării în termenele stabilite a ½ părți a impozitului funciar și/sau impozitul pe bunurile imobiliare pentru anul 2015, până la finele zilei – 17 august 2015, începând cu data de 18 august în contul personal al contribuabilului, va fi calculată majorarea de întârziere (penalitatea) pentru fiecare zi de întârziere, reieșind din cuantumul majorării de întârziere, stabilit pentru anul 2015 în mărime de 0,02%.Foto: alburyunited.com
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent