To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
În atenţia agenţilor economici restanţieri
22/11/2012
Serviciul Fiscal de Stat aduce la cunoştinţa agenţilor economici, care admit restanţe considerabile faţă de Bugetul Public Naţional, că conform prevederilor art. 26 al Legii insolvabilităţii nr.632-XV din 14 noiembrie 2001, au obligaţia de a depune cerere introductivă de intentare a procesului de insolvabilitate faţă de sine, în termen de o lună din data survenirii temeiurilor de intentare a procesului de insolvabilitate şi atenţionează asupra răspunderii care o poartă în urma încălcării legii mai sus menţionate. În cazul neconformării de către agenţii economici restanţieri prevederilor expuse mai sus, vor fi atraşi la răspundere conform art.288 Cod contravenţional.
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent