To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
În curînd Sistemul informaţional automatizat „Contul Curent Fiscal”
08/02/2013
În legătură cu implementarea sistemului informaţional automatizat SIA „Contul Curent Fiscal”(SIA CCF), a fost elaborat un program de instruire în domeniul utilizării acestui sistem pentru funcţionarii fiscali. Conform programului, training-ul se desfăşoară în perioada 06-08 februarie 2013, cu participarea reprezentanţilor IFPS, „Î.S Fiscservinform”, Programului BRITE al USAID şi DAAC System Integrator. În cadrul orelor de instruire inspectorii fiscali sunt familiarizaţi cu: Arhitectura SIA „CCF”. Rolurile în sistem şi interfaţa utilizatorului. Destinaţia şi obiectivele sistemului. Clarificarea tipurilor de rapoarte: operative şi statistice. Principiul de lucru al rapoartelor operative: destinaţia, rolurile, mecanismele. Principiul de lucru al rapoartelor statistice: destinaţia, rolurile, mecanismele. Comunicarea Contului Curent Fiscal. Pentru o imagine clară asupra aplicabilităţii sistemului, instruirea se desfăşoară în baza platformei de testare cu acces de la 14 de stații de lucru, iar fiecărui participant i se oferă un Ghid de utilizare şi i se prezintă materiale informative de promovare a sistemului. La final cei prezenţi sunt supuşi chestionării, pentru a evalua trainingul şi funcţionalitatea sistemului. Toate astea sunt organizare întru realizarea viziunii Serviciului Fiscal de Stat, privind administrarea fiscală modernă şi eficientă, care este capabilă să ofere servicii şi asistenţă bazată pe tehnologii informaţionale performante, constituită pe respectul şi încrederea contribuabililor, datorate deservirii automatizate performante, reducerii costurilor, profesionalismului angajaţilor şi standardelor înalte de conduită . Foto: tuvaonline.ru
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent