Pentru a primi consultații, persoanele care vor apela la Centrul unic de apel vor naviga prin următorul meniu:
Butonul 1 - Consultații în domeniul legislației fiscale. Care va avea următoarele compartimente:
Informații privind impozitul pe venit;
Informații privind taxa pe valoare adăugată și accize;
Informații privind impozite, taxe locale și patenta de întreprinzător;
Alte întrebări.
Butonul 2 - Asistența Tehnică
Butonul 3 - Semnalarea cazurilor de nerespectare a legislației fiscale
Butonul 4 - Semnalarea situațiilor de conflict, corupție din partea funcționarilor fiscali
Butonul 5 - Verificarea timbrelor de acciz
Noutăţi
În curînd Sistemul informaţional automatizat „Contul Curent Fiscal”
08/02/2013
În legătură cu implementarea sistemului informaţional automatizat SIA „Contul Curent Fiscal”(SIA CCF), a fost elaborat un program de instruire în domeniul utilizării acestui sistem pentru funcţionarii fiscali. Conform programului, training-ul se desfăşoară în perioada 06-08 februarie 2013, cu participarea reprezentanţilor IFPS, „Î.S Fiscservinform”, Programului BRITE al USAID şi DAAC System Integrator. În cadrul orelor de instruire inspectorii fiscali sunt familiarizaţi cu: Arhitectura SIA „CCF”. Rolurile în sistem şi interfaţa utilizatorului. Destinaţia şi obiectivele sistemului. Clarificarea tipurilor de rapoarte: operative şi statistice. Principiul de lucru al rapoartelor operative: destinaţia, rolurile, mecanismele. Principiul de lucru al rapoartelor statistice: destinaţia, rolurile, mecanismele. Comunicarea Contului Curent Fiscal. Pentru o imagine clară asupra aplicabilităţii sistemului, instruirea se desfăşoară în baza platformei de testare cu acces de la 14 de stații de lucru, iar fiecărui participant i se oferă un Ghid de utilizare şi i se prezintă materiale informative de promovare a sistemului. La final cei prezenţi sunt supuşi chestionării, pentru a evalua trainingul şi funcţionalitatea sistemului. Toate astea sunt organizare întru realizarea viziunii Serviciului Fiscal de Stat, privind administrarea fiscală modernă şi eficientă, care este capabilă să ofere servicii şi asistenţă bazată pe tehnologii informaţionale performante, constituită pe respectul şi încrederea contribuabililor, datorate deservirii automatizate performante, reducerii costurilor, profesionalismului angajaţilor şi standardelor înalte de conduită . Foto: tuvaonline.ru
Noutăți asemănătoare
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent