To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Încă un pas spre cetățeni
11/03/2016
Stimați contribuabili, Serviciul Fiscal de Stat vă informează că începînd cu luna martie nu mai este necesar încheierea unui acord cu Î.S. „Fiscservinform” pentru a accesa serviciile fiscale electronice. Astfel, persoanele fizice, care dețin semnătura mobilă, buletin de identitate electronic sau semnătură digitală, puteți beneficia de serviciile fiscale electronice prin intermediul sistemului de autentificare și control al accesului MPass, accesînd următorul link. Serviciile fiscale electronice – simplu, ușor, accesibil.Foto: www.fisc.md
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent