To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Informarea agenţilor economici nou-înregistraţi – o prioritate a IFS Anenii Noi
17/09/2014
La data de 11 septembrie curent, în scopul popularizării legislaţiei fiscale, Direcţia Administrare Fiscală din cadrul Inspectoratului Fiscal de Stat Anenii Noi a desfăşurat un seminar de instruire pentru contribuabilii nou-înregistraţi în raion. În cadrul întrunirii au fost oferite informaţii referitoare la aspectele fiscale şi juridice ale înregistrării şi gestionării afacerii, legislaţia muncii, evidenţa contabilă, regimul de impozitare şi procedura de prezentare a declaraţiilor fiscale. Participanţii au fost atenţionaţi asupra respectării legislaţiei în vigoare în contextul onorării obligaţiilor fiscale şi despre efectele negative în caz de nerespectare. De asemenea, agenţii economici au fost informaţi despre lansarea de către Serviciul Fiscal de Stat a Centrului Unic de Apel 0-8000-1525. În acest context, şeful Inspectoratului Fiscal de Stat pe raionul Anenii Noi, Alexandru Cuflic, acest gen de seminare se înscriu în strategia instituţiei de a avea un dialog permanent şi constructiv cu mediul de afaceri, pentru care serviciul fiscal tinde să devină un sprijin sigur şi un partener de încredere. Fiecare antreprenor nou-înregistrat a primit spre final câte un ghid de asistenţă în lansarea afacerii, ghid elaborat de Inspectoratul Fiscal Principal de Stat, dar şi câte un certificat ce atestă participarea în cadrul cursurilor de instruire. În perioada de referință, întru asigurarea prevederilor Planului de Conformare au fost desfășurate şedinţe individuale de lucru cu 7 contribuabili, ce activează în domeniul transportului. În cadrul şedinţelor obiectivul principal al discuţiilor a constat în promovarea ideii de combatere a fenomenului de eschivare de la onorarea obligaţiunilor fiscale, promovarea conformării benevole, ridicarea nivelului civismului fiscal, excluderea fenomenului "salariul în plic" şi consecinţele neconformării benevole. De asemenea, agenţilor economici le-a fost adus la cunoştinţă că scopul serviciului fiscal constă în micşorarea presiunii asupra contribuabililor oneşti, care respectă prevederile legislaţiei fiscale şi sancţionarea celor ce se eschivează de la calcularea şi achitarea impozitelor, taxelor şi altor plăţi la BPN. Foto: fisc.md
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent