To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Instruire privind administrarea restituirii automatizate a supraplăţii impozitului pe venit
22/04/2013
Serviciul Fiscal de Stat depune eforturi mari întru oferirea unui ansamblu de servicii şi asistenţă bazată pe tehnologii informaţionale performante, constituită pe respectul şi încrederea contribuabililor, datorate deservirii automatizate performante, reducerii costurilor, profesionalismului angajaţilor şi standardelor înalte de conduită. În acest sens specialiştii Inspectoratului Fiscal principal de Stat şi Î.S. “Fiscservinform” au organizat un curs de instruire aferent administrării şi utilizării restituirii automatizate a impozitului pe venit achitat/reţinut în plus. Instruirea destinată persoanelor responsabile de procesul de prelucrare a cererilor electronice de restituire şi şefilor Secţiilor de administrare fiscală responsabili de restituirea impozitului pe venit din cadrul IFS teritoriale (inclusiv DAF din cadrul IFS pe mun. Chişinău şi IFS UTA Găgăuzia), a avut loc în cadrul Centrului de instruire al SFS, azi 22 aprilie 2013. Serviciul Fiscal de Stat informează că persoanele fizice vor putea depune on-line cererea de restituire a supraplăţii la impozitul pe venit, începînd cu luna mai curent. Foto: unionprofit.ru
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent